Tuesday, May 5, 2009

TT Alpha Ipoh

:: TT Ipoh Alphanatics.
:: Restoran Vanggey, GrennTown.
:: 1st May 2009

Pada 1 May 2009 telah diadakan satu TT (teh tarik session) bersama dgn ahli2 alphanatics kawasan ipoh yg bertempat di Restoran Vanggey, GreenTown. Ramai juga (paling ramai) yg hadirkan diri pada TT kali ini...
Sementara menunggu kedatangan para alphanatics terdapat sedikit penerangan tentang radio amatur by Shagon, disertakan dgn sesi racun dah meracuni (im protected.. Shield ON hehe hampir2 terkena dgn SAL 18-250 T_T ) antara gadget2 lain adalah spt Sigma 10-20, Beercan, F58, Sal16105, Tamron 1750, KM 50mm RS a700 + SAL50mm F1.4,

Setelah beberapa lama dan apa bile kami merasakan tiada lg ahli yg hadir kami pun mula bergerak beramai2 secare berkumpulan ke Padang Dataran DBI Ipoh, dekat 15 minit jugak la kami menapak, seb baik xberpeluh ketiak hehe.  ok la jugak aktiviti ini kerana dpt membakar lemak yg dah tersedia ada. (sambil melihat cermin locker.." ade ke lemak aku ni ek?")

Kebetulan di dataran ada Boom Party kat Dataran, kereta-kereta modified dengan sound system. kami pun apelagi keluarkan pistol n senapang utk shoot. ramai jugak la yg pelik ade juga yg tercengang penuh kehairanan melihat kami ramai2. "huiiihss ramai nyer photographer mane dtg dorg nih." (maybe antara monolog dalaman dorg)

selepas itu kami pun beredar ke satu2 nya jam besar di dataran untuk mengambil group photo. setup2 wireless flash dan kemudia brother gondo pn sampai dr parit.terus testing dan maka terhasil lah satu group photo untuk TT Perak paling ramai!

setelah selesai sesi bergambar kami pun bergerak kembali ke Restoran Vanggey untuk mendapatkan  kenderaan masing2 dan bersurai.. brother gondo dan ranceed terpaksa pulang awal kerana terdapat kematian. aku dgn topaz singgah ke restoran persanjung untuk melepak kan diri bersama membe2 lain ( Sabri, nabil, Ise,wandin)

Takziah diucapkan kepada saudara pixlebleed@gondo dan ranceed kerana pemergian neneknda mereka ke rahmatullah.Al-fatihah..


Group Photo Perak Alphanatics
Pics & words:Taken from http://perakalpha.blogspot.com/
berdiri dari kiri:
ranceed, topaz_jr, killabee, juraimi, hafizwira, noshfx, alphamali, amd_hardcore, firdaus, yuslers

duduk di hadapan:
kicaps, sinnerbuyer, pixelbleed, azamnecrone, nizar2000, shagon, maxcma, syadib




3 comments:

  1. "anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda".

    gud luck bro..samat studi..haha..asik nk shoot je..amik2..aku da bosan~

    ReplyDelete
  2. eih..aku kenal hapiswira tu~

    cewah..tu pon nak keco..

    ReplyDelete
  3. bile la nk join skali neh...

    ReplyDelete