Wednesday, January 28, 2009

Hafizi & Haniyanti


:: Wedding
:: 25 January 2009
:: Sg Petani Kedah.
:: Aku, Najib, Achoi.

Tag along bersama Najib dgn achoi. huhu alang2 dah balik Jitra dan xtau nak buat ape, aku pun pinjam keta makcik aku n trus ke Sg Petani. suasana dia meriah walaupun dlam keadaan hujan yg renyai2 tp xla lebat, kire dah bhenti la, org perak ckp dah "seriat".(btul ke aku eja nih, maleh nak cari kamus).

ni 2nd time aku shoot Navy. huhu mencabar gak la, coz langit mendung, baju kaler puteh lak tu. huhu nasib2.....

time ni la aku terlupe
nak off fog light kete makcik aku.~_~"
haih  jenuh gak la tekan remote,
xmau nye pintu tu nak bukak.
aku ape lg cuak yg teramat sgt la.

dahla bukan kete aku. adehhh. naseb
baik najib n achoi ade. pinjam jumper
battery dia.

bile dah bole start tu aku pun lega huhuhu ^_^.hehe so lessons of the day
:: kalo keta auto  kene la spare kan jumper battery kat dlm kete. n jgn la gatal2 on kan radio or lampu kalo enjin xgerak.::



[sekian]

No comments:

Post a Comment